fbpx

Splošni pogoji poslovanja

Stran www.mefirst.si in vse objavljene vsebine na tej strani so avtorsko delo Vanje Mihelič, v kolikor ni to drugače navedeno.

1 SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta www.mefirst.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).

S spletno trgovino MeFirst (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje MeFirst, Vanja Mihelič s.p., matična številka: 8890323000, davčna številka: 46625992, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej  opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati takoj, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico d o kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi ali opravljanje storitev ni več možno, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

2 DOSTOPNOST INFORMACIJ

 Prodajalec se zavezuje, da kupcu kadarkoli posreduje in zagotovi naslednje informacije:

  • identiteto prodajalca (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (kontakt).
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave. Vse cene so izražene v EUR (eurih),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č. ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č. ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3 NAČINI PLAČILA

Kupci lahko naročilo plačajo po predračunu na TRR ali s plačilom s kreditno kartico. Možno je le plačilo v enkratnem znesku.

Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja prodajalca.

Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če od nas niste prejeli nobenega obvestila in so od nakupa pretekli več kot trije delovni dnevi.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo prodajalca.

4 CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene ne vsebujejo DDV in stroškov pošiljanja, razen kadar je to izrecno navedeno. DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se izključujejo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

5 TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV NAROČILA

5.1 DODAJANJE IZDELKA V KOŠARICO

Izdelek premaknete v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Gumb se lahko nahaja na seznamu izdelkov (pod opisom in ceno izdelka) ali na spletni strani izdelka.

Pri nekaterih izdelkih je pred gumbom dodaj v košarico možnost prilagoditve izdelka (barva, velikost, napis,…) in izbor količine izdelkov. Količino lahko nastavite tudi kasneje.

5.2 NADALJEVANJE NAKUPOVALNEGA POSTOPKA

S klikom na »prikaži košarico« ali ikono košarice lahko nadaljujete nakupovalno izkušnjo s pregledom in urejanjem vaših izbranih izdelkov – nakupovalne košarice.

5.3 PREGLED IN UREJANJE NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na strani košarice (https://mefirst.si/košarica/) lahko ponovno ponastavite količino posameznega izdelka. Če želite izdelek odstraniti iz košarice, izberite ikono X levo od slike izdelka.

Količino lahko povečujete s pritiskom na gumb + (plus), zmanjšate pa s pritiskom na gumb – (minus).

V okvirju SKUPAJ imate pregled na vsoto celotne košarice (delni znesek) ter predvidenim stroškom dostave. Ocenjen strošek dostave lahko uredite s klikom na gumb spremeni naslov oz. se bo strošek dostave osvežil v naslednjem koraku ob dodajanju vašega naslova za dostavo.

Nakupovanje nadaljujete s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«

5.4 VNOS NASLOVA IN KODE ZA POPUST

Če imate kodo za popust, jo lahko vnesete v polje “Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode”.

Vpišite vse zahtevane podatke plačnika.

Če želite, da vam izdelke dostavimo na drug naslov kot naslov plačnika obkljukajte kvadratek pred napisom »Dostavi na drug naslov?« in vpišite podatke za dostavo.

5.5 IZBOR NAČINA PLAČILA IN ZAKLJUČEK NAKUPA

V tabeli vaše naročilo si lahko ogledate povzetek vašega celotnega naročila (vsi izdelki in njihova količina, ter znesek posameznih izdelkov, strošek dostave in znesek celotnega nakupa. V kolikor ste ste opazili napako in želite naročili popraviti,  kliknite v brskalniku na gumb NAZAJ in v košarici popravite izbrane izdelke.

Pod povzetkom si izberite način plačila.

Po potrditvi strinjanja in seznanitve s splošnimi pogoji poslovanja na spletni strani lahko nadaljujete na zaključevanje nakupovanja s klikom na gumb »Zaključi naročilo in plačaj«.

5.6 ZAKLJUČEK NAKUPA

Vaš nakup je zaključen. Preusmerjeni ste na spletno stran kjer lahko ponovno pregledate celotno vsebino vašega nakupa. Prav tako boste v nekaj minutah boste prejeli elektronsko pošto s povzetkom in potrditvijo naročila na vaš elektronski naslov.

Če sporočila niste prejeli, preverite tudi Promocije in Neželeno pošto.

6 NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalcem kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše MiFirst naročilo ###*).  postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za mimovrste=) kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

###* št. naročila

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca

Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba in da kupujete izdelke za lastno uporabo. Obenem se uporabnik zaveda in strinja, da gre za naročilo z nakupom. Pravne osebe nas lahko kontaktirajo preko e-mail naslova vanja@mefirst.si. 

6.1 PREKLIC NAROČILA

Ko Uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo Ponudnika, da bo pošiljka oddana na pošto. Kasnejši preklic naročila ni mogoč.

Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila.

V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, da ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.

Če želite svoje naročilo preklicati, še preden je bilo odpremljeno, nam morate to sporočiti na elektronski naslov vanja@mefirst.si. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek Uporabnika ter številko naročila.

7 POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

7.1 naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.  Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca oz. naravnost do kupca.

Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje MeFirst, Vanja Mihelič s.p. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

7.2 DOGOVOR O DOSTAVI

Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje

Na dan dostave od dostavljalca oz. voznika-kurirja prejmete tudi SMS z obvestilom.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na elektronski naslov vanja@mifirst.si.  Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi (e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V tem primeru bomo zaračunali stroške vračila pošiljke.

7.3 IZDAJA RAČUNA

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca, ali v fizični  obliki skupaj s paketom. V elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, v elektronski pošti pa dobite podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

8 PRAVICA ZA ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem kupca bremenijo stroški vračila blaga. Kupec te pravice do odstopa od pogodbe nima v primeru nakupa blaga neposredno na prevzemnem mestu prodajalca, saj ne gre za pogodbo sklenjeno na daljavo. Prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota vseh plačil kupca po taki pogodbi ne presega 20 evrov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: vanja@mefirst.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča prodajalca: MeFirst Vanja Mihelič s.p., Kot pri Ribnici 2a, 1310 Ribnica ali ga po predhodnem dogovoru osebno prinese na naslov skladišča.

Pri prodajni pogodbi začne omenjeni odstopni rok teči z dnem, ko:

  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe z izjavo, ki jo lahko poda na posebnem odstopnem obrazcu, ki ga lahko prenese tukaj ali na drug nedvoumen način. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Prodajalec je dolžan potrošnika o prejemu obrazca nemudoma obvestiti pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov.

Vračilo plačil mora prodajalec opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, kar pomeni, da v primeru, če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico. Če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo, položnica), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti prodajalcu. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
    1. je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
    2. je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
    3. je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov

  • Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Artikle lahko vrnete osebno, po predhodnem dogovoru, lokaciji skladišča MeFirst Vanja Mihelič s.p., Kot pri Ribnici 2a, 1310 Ribnica.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljkein da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno prodajalca  embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Naveden je pri artiklu, na priloženem garancijskem listu.
  • V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.

8.1 VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

8.2 GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

8.3 STVARNA NAPAKA (JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA)

Prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov vanja@mefirst.si – in izpolni obrazec za prijavo stvarne napake.  

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

8.4 PREVZEM ARTIKLOV, VRNJENIH IZ OBRAVNAVE

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. V primeru, da ga je poslal po pošti, pa bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: MeFirst Vanja Mihelič s.p., Kot pri Ribnici 2a, 1310 Ribnica. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

8.5 ARTIKLI Z ODPRTO EMBALAŽO

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni prodajalcu in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tip pomanjkljivosti artikla z oznako Odprta embalaža

  • Odprta embalaža:Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža:Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel:Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel:Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel:Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

9 Dostava

Za dostavo bo poskrbelo podjetje Pošta Slovenije. V primeru brezplačne dostave celotne stroške poštnine krije spletna trgovina oz. prodajalec. Za vse ostale izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini, se poštnina obračuna fiksno na pošiljko in je objavljena v tabeli spodaj.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

9.1 ČAS IN NAČIN DOSTAVE

Izdelke naročene in plačane do 11.00 ure posredujemo dostavni službi še isti dan. Prevzem s strani dostavne službe se običajno vrši okoli 14h. Običajno vam naročeno dostavijo v roku dveh do treh delovnih dneh.

9.2 STROŠEK DOSTAVE

Ob nakupu s kodo za popust, lahko le-ta omogoča tudi brezplačno dostavo.

Za vsa naročila je strošek dostave 3,50€, razen, če je izrecno napisano drugače. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

9.3 DOBAVNI ROKI

Naročene izdelke vam pošljemo v roku 7 delovnih dni, razen če je navedeno drugače. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave daljši in traja do 10 ali izjemoma celo več.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirajte preko elektronske pošte vanja@mifirst.si in z veseljem vam bomo sporočili, kdaj bodo želeni izdelki dobavljivi. Prav tako je možnost prednaročila izdelka po predhodnem dogovoru.

V primeru, da želite izdelek prejeti hitreje, nas lahko kontaktirate in skupaj bomo skušali doseči možno rešitev.

Pridržujemo si pravico, da preverimo naročnika in podatke, ki jih je navedel ob naročilu. V kolikor smatramo, da je to potrebno bomo naročilo preverili tudi telefonsko. V primeru, da se na b naročilu navedeni številki po večkratnem klicanju nihče ne oglasi ali navedena številka ne obstaja, si pridržujemo pravico, da nemudoma storniramo naročilo.

Pridržujemo si pravico, da v primeru naročil, pri katerih ne moremo preveriti uporabnika, ki je ob prijavi navedel pomanjkljive, napačne ali lažne podatke blokiramo. Registracija in nakup z identičnimi podatki več ne bo možna.

10 VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike. Več o načelih zasebnosti.

11 OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec  v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

12 OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in hkrati dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

MeFirst Vanja Mihelič s.p. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v MeFirst poslovnem interesu , vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na MeFirst Vanja Mihelič s.p.

13 PIŠKOTKI 

Pravna podlaga: spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

Shranjevanje piškotkov: piškotki se lahko shranijo različno dolgo.

Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.

Vrste piškotkov: nujno potrebni piškotki (ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki (ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne  z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije (ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki (te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov).

Upravljanje piškotkov: piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

14 PRITOŽBE IN SPORI

MeFirst Vanja Mihelič s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Trudi se izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže preko telefona ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova vanja@mefirst.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. MeFirst Vanja Mihelič s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si MeFirst Vanja Mihelič s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.

15 IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje MeFirst Vanja Mihelič s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za morebitno reševanje sporov se lahko obrnete tudi na platformo za spletno reševanje sporov. Platformo SPRS najdete na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev.

16 PRAVICA INTELEKTUALNE LASTNINE

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Ponudnik ima vse potrebne pravice za izdelke (znamke), ki se nahajajo na njegovi spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z  nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik (spletna trgovina www.mefirst.si).

17 SLIKE IZDELKOV

Želimo si, da bi bile slike izdelkov kar se da ustrezne. V primeru morebitnih razlik zaradi različnih kotov svetlobe pri slikanju, ponudnik zagotavlja, da lastnost izdelka ostaja enaka.

Dopuščamo tudi možnost za nepravilnost podatkov ter slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material pri slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

18 OSNOVNO PODATKI O PODJETJU, KI UPRAVLJA S SPLETNO TRTGOVINO

MeFirst, Vanja Mihelič s.p.

Kot pri Ribnici 2a
1310 Ribnica
Matična številka: 8890323000
Davčna številka: 46625992

Poslovni račun: IBAN SI56 0400 0027 6485 928 (NOVA KBM d.d.)
SKD: 47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)

Podjetje ni davčni zavezanec.
Vpisano v poslovni register pri dne 06.06.2021, pri AJPES izpostava Novo mesto.

Splošni pogoji so veljavni od 19.3.2024